O nákupu

1. Před nákupem

Průvodce nákupem

1. Vyberte si zboží a vložte jej do košíku

  • Pro výběr zboží můžete použít vyhledávání umístěné v horní části stránky nebo katalog zboží v levém sloupci
  • Vložte zboží do košíku
  • Nezapomeňte přikoupit doplňky ke zboží, které se zobrazují v dolní části produktové stránky
  • V košíku zkontrolujte, jestli máte vše

2. Nastavte dodací údaje

  • V případě, že chcete zboží doručit na jinou adresu, než kterou jste uvedli v rámci fakturačních údajů, zatrhněte “Doručit objednávku na jinou adresu.
  • Pokud zboží nakupujete pro firmu, zatrhněte „Objednávka na firmu” a doplňte příslušné údaje

3. Zvolte způsob dopravy a platby

  • Mimo osobní odběr nabízíme dopravu zajištěnou společnostmi Česká Pošta a GLC.
  • Jako způsob platby zvolte mezi bankovním převodem, na dobírku nebo platbou v hotovosti (dostupné v případě osobního odběru).

4. Odešlete objednávku

  • Ve shrnutí objednávky zkontrolujte všechny zadané údaje. Máte také možnost připojit k objednávce poznámku.
  • Po odeslání objednávky obdržíte automatický e-mail o jejím přijetí.

Doprava a její ceny

GLS – Businessparcel

Váha Cena Dobírka
do 2 kg 89 Kč 45 Kč
do 10 kg 109 Kč 45 Kč
do 30 kg 159 Kč 45 Kč
do 40 kg 389 Kč 45 Kč

Česká pošta – Balík do ruky

Váha Cena Dobírka
do 2 kg 89 Kč 45 Kč
do 10 kg 109 Kč 45 Kč
do 30 kg 159 Kč 45 Kč
do 50 kg 389 Kč 45 Kč
do 150 kg 1199 Kč 45 Kč
do 3000 kg 1999 Kč 45 Kč

Toptrans – Standard

Váha Cena Dobírka
do 3000 kg 1499 Kč nedostupná

Uvedené ceny jsou včetně DPH.
Osobní odběr je možný na adrese: Závodní 293, 360 18 Karlovy Vary po předběžné telefonické domluvě na čísle 776 150 650
V případě zakoupení více produktů se cena poštovného odvíjí od celkové hmotnosti zásilky.

Možnosti platby

  • Bankovním převodem
  • Na dobírku
  • Platbou v hotovosti při osobním odběru

2. Po nákupu

Změny v objednávce

  • Rozhodli jste se po odeslání objednávky přikoupit další zboží nebo změnit doručovací adresu? Pokud ještě nedošlo ke zpracování objednávky, máte možnost změny na e-mailové adrese: info@bydlum.cz

Poškozená zásilka

  • Bezprostředně po dodání zboží zkontrolujte spolu s dopravcem stav zásilky, zda nejeví známky poškození. Poškozené zásilky nepřebírejte. V případě problémů nás neváhejte kontaktovat. Pokud poškození zásilky zjistíte až po jejím převzetí, kontaktujte nás bezprostředně pomocí reklamačního formuláře.

Reklamace

Vrácení zboží

  • U nás zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí.
  • Pro vrácení zboží využijte formuláře pro vrácení zboží v zákonné lhůtě.