O nákupu

1. Před nákupem

Průvodce nákupem

1. Vyberte si zboží a vložte jej do košíku

  • Pro výběr zboží můžete použít vyhledávání umístěné v horní části stránky nebo katalog zboží v levém sloupci
  • Vložte zboží do košíku
  • Nezapomeňte přikoupit doplňky ke zboží, které se zobrazují v dolní části produktové stránky
  • V košíku zkontrolujte, jestli máte vše

2. Nastavte dodací údaje

  • V případě, že chcete zboží doručit na jinou adresu, než kterou jste uvedli v rámci fakturačních údajů, zatrhněte “Doručit objednávku na jinou adresu.
  • Pokud zboží nakupujete pro firmu, zatrhněte „Objednávka na firmu” a doplňte příslušné údaje

3. Zvolte způsob dopravy a platby

  • Mimo osobní odběr nabízíme dopravu zajištěnou společnostmi Česká Pošta a GLC.
  • Jako způsob platby zvolte mezi bankovním převodem, na dobírku nebo platbou v hotovosti (dostupné v případě osobního odběru).

4. Odešlete objednávku

  • Ve shrnutí objednávky zkontrolujte všechny zadané údaje. Máte také možnost připojit k objednávce poznámku.
  • Po odeslání objednávky obdržíte automatický e-mail o jejím přijetí.

Doprava a její ceny

Česká pošta – Balík do ruky

Váha Cena Dobírka
do 2 kg 79 Kč 45 Kč
do 10 kg 99 Kč 45 Kč
do 30 kg 149 Kč 45 Kč
do 50 kg 379 Kč 45 Kč
do 150 kg 1189 Kč 45 Kč
do 3000 kg 1989 Kč 45 Kč

GLS – Businessparcel

Váha Cena Dobírka
do 2 kg 89 Kč 70 Kč
do 10 kg 109 Kč 70 Kč
do 30 kg 159 Kč 70 Kč
do 40 kg 389 Kč 70 Kč

Toptrans – Standard

Váha Cena Dobírka
do 3000 kg 1499 Kč nedostupná

Uvedené ceny jsou včetně DPH.
Osobní odběr je možný na adrese: Stará Kysibelská 695/73b, 360 20 Karlovy Vary po předběžné telefonické domluvě na čísle 776 150 650
V případě zakoupení více produktů se cena poštovného odvíjí od celkové hmotnosti zásilky.

Možnosti platby

  • Bankovním převodem
  • Na dobírku
  • Platbou v hotovosti při osobním odběru

2. Po nákupu

Změny v objednávce

  • Rozhodli jste se po odeslání objednávky přikoupit další zboží nebo změnit doručovací adresu? Pokud ještě nedošlo ke zpracování objednávky, máte možnost změny na e-mailové adrese: info@bydlum.cz

Poškozená zásilka

  • Bezprostředně po dodání zboží zkontrolujte spolu s dopravcem stav zásilky, zda nejeví známky poškození. Poškozené zásilky nepřebírejte. V případě problémů nás neváhejte kontaktovat. Pokud poškození zásilky zjistíte až po jejím převzetí, kontaktujte nás bezprostředně pomocí reklamačního formuláře.

Reklamace

Vrácení zboží

  • U nás zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí.
  • Pro vrácení zboží využijte formuláře pro vrácení zboží v zákonné lhůtě.